dinsdag 26 december 2017

Camera... zucht

Mijn foto's maak ik altijd met de camera van mijn smartphone. Ik heb al 2.5 jaar een Samsung Note 4. Een grote telefoon met een gode camera erin en ook een tekenprogramma. In de camera zit ook een stylus, een soort muispen die ik voor alle gebruik. Werkt heel exact en ik kan er ook goed (handgeschreven) aantekeningen mee maken .
Maar nu, misschien viel het al een beetje op:  de camera is kapot,  halfscherpe foto's is echt niks. Dus ik maak geen foto's meer . Dat duurt al 2 weken.
Dat voelt zo naar, terwijl ik dit schrijf bedenk ik me ook dat het een luxe probleem is.
Natuurlijk.....
Maar ik heb door omstandigheden al jaren geen goede camera meer dus mijn telefoon- camera is voor mij enorm belangrijk.

Al dagen genoot ik van 'stelen' in een vaas. Die werden steeds roder.
Gelukkig mocht ik even de Iphone van zoonlief gebruiken..... (niet zo'n supergoede camera helaas).

Dit was een lange inleiding om gewoon te laten zien wat ik al dagen zag en geprobeerd heb mooi vast te leggen.

Wie weet heb ik snel een nieuwe Samsung Note!

1 opmerking:

  1. This is a fantastic website and I cannot recommend you guys enough Full of useful resource and great layout very easy on the eyes. Please do keep up this great work.

    Nikon D7500 Camera Kit Pakistan

    BeantwoordenVerwijderen