dinsdag 24 oktober 2017

Borduursels ?

Soms zit ik in een creatieve flow.
Klinkt misschien raar uit mijn pen maar naast mijn gewone dagelijkse creatieve maaksels en bedenksels heb ik ook periodes van creative flow.
Die periodes ben ik erg productief en ontwikkelen zich veel ideeën.
De valkuil is dan dat ik allerlei projecten door elkaar doe en dan verandert de flow in stress. En dan maak ik weer even pas op de plaats.
Op dit moment ben ik druk met kleine lederwaren zoals mijn  nieuwe serie ' Tas Partout'.
Daarvoor heb ik borduurwerken nodig.
Juist nu zie ik ze niet meer zo vaak liggen bij de kringloop.
Of ze zijn heel duur omdat er een lijst omheen zit.
Ook in Frankrijk vond ik afgelopen maanden maar een paar borduurwerken.

Dus mocht iemand nog een voorraadje hebben?
Of er één aantreffen?
Ik ben geïnteresseerd.
Fijne borduursels graag want de dikke wollen varianten zijn niet mooi te verwerken in een tas.
Afbeeldingen van landschappen, bloemen. zijn het meest bruikbaar om stukjes uit te gebruiken door de rijke kleurschakeringen.

Dit blog bericht begon met een flow en eindigde met een oproep.
Zo kan dat gaan.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten